Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 7 februari 2012

120208

Onsdag. Har en klump i magen som inte riktig vill försvinna trots kaffe. Hoppas den försvinner under dagen.

Förresten; märklig känsla att vakna när det är nästan ljust. Känns faktiskt som om vintern går mot sitt slut. Denna gången kom vi - ta i trä - billigt undan. Jag är som ni vet ingen vintermänniska (även om jag åkt skidor sen jag var liten och sådär). Hoppas på en tidig och lååång vår. Finns ingen bättre årstid!

Nu: uppstyrning. Overaller skall på, bilen skall startas, liten bebis skall stuvas ned i bilstol....etc.

2 kommentarer:

  1. Kram på dig liten smula! Hoppas din dag blir fin om inte får du väl kolla på den UNDERBARA :D bilden du skickade till mig, den har underhållt minna kollegor hela veckan! Kraaam SS

    SvaraRadera
  2. Den försvinner snart ska du se! Kommer gå galant, i know it ;-) Bamsekram!! /Linn

    SvaraRadera