Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 20 februari 2012

Kostcirkeln....

...a la Linnet:

- En flaska välling kl 06-någonting.

- Blir matad med små skinkbitar av Nils vid niosnåret.

- Välter ned en av mina orkideer och passar då på att äta upp lite jord. Klockan 10 ungefär.

- Hittar fyra små bullsmulor på golvet efter gårdagens fikagäster. Också vid tiotiden.

- Till lunch blir det burkmat, små bitar av pannkakor samt riven morot.

- Lite ludd. Tuggar en stund på Arvids kardborreknäppning på vinterskorna. Lite välling.

So far, so good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar