Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

fredag 10 februari 2012

Anteckningar

Matlagning på förskolan och efteråt åkte jag och Arvid till kompisar för lek och mellis. Vi hade jättetrevligt. B hade inte lika trevligt som fick en sjuk Nils på halsen; lilleman hade över 39 igårkväll. :( Idag är han trött och ledsen men har inte lika hög feber.

Ikväll skall Arvid på discokalas. Han är väldigt uppspelt och tänker antagligen plocka fram sina bästa moves på dansgolvet. Tidigare idag var vi på stan, A och jag. Väldans mysigt.

Vi har för övrigt nät här hemma igen, men hemtelefonen är fortfarande död om någon undrar.

Trevlig helg allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar