Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 4 februari 2012

Titta!



Idag kommer vi åka kors och tvärs över hela stan känns det som. Vi startar upp med två olika barnkalas. A och N stannar kvar själva vilket känns mycket bra. Inget ont om barnkalas men de är så väldigt...intensiva. Orkar inte med 25 ungar, konfettikastning och ballongexplosioner idag. Pojkarna är helt trygga med att vi inte är där, och jag vet att de uppför sig (någorlunda iallafall hehe).

Hoppas ni får en fin lördag allihop! Själv skall jag plocka upp en nyvaken bebi (nu säger hon förresten "titta"!!! Så himla gulligt, hon pekar med heeela handen och säger "titt, titt, titta"), dricka kaffe, leta fram nässpray och svälja två Panodil. En sund frukost gör hela dagen! ;)

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när man bara kan droppa av dom och veta att dom har superkul? (Och med dom menar jag mitt ena barn egentligen, Alice har inte riktigt kommit dit än... hehe..) Sen när man står där själv med femton ungar på det egna kalaset är det en annan sak... :)

    SvaraRadera