Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 4 februari 2012

Fredagsvin



De mest fantastiska ideer kan poppa upp i skallen efter lite rödvin. :) Det konstaterade vi igår. Fredagskvällen spenderade vi hos kompisar - blev pizza, rödvin och hallonmousse. En kanske något udda men ack så god kombination.


Två av tre barn tog lååång sovmorgon (L sover fortfarande - klockan är 09:24) och det är jag tacksam för. Känner mig inte riktigt på topp, och nej - det beror nog inte på vinet. Vad gäller bebin blev det aldrig mer än en febertopp. Försöker man kika i hennes mun beter hon sig som en liten mask; skruvar sig hej vilt och kniiiper ihop det lilla gapet. Svårt att se om det dykt upp nåt alltså. Fast det ser rätt tomt ut. När A och N var drygt åtta månader hade båda två fått tänder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar