Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 15 februari 2012

Vinterlandskap



Otroligt vackra dagar har vi haft. Men jag hoppas ändå på en tidig och lååång vår.

2 kommentarer:

  1. Det blev ju en bok på altanen i lördags! Finns hopp om en vår alltså :)) Kram från en annan som längtar efter vår o värme!

    SvaraRadera
  2. Oj vad snö ni har! Härlig bild.

    Tack! Jag håller tummarna för att våren blir friskare. Och jag hoppas att den blir lugnare för dig!!

    SvaraRadera