Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 2 februari 2012

Coola killen


Här visar A upp sin käraste (just nu) ägodel för er bloggläsare. Hans LUVTRÖJA. Han fick välja själv när vi var iväg och handlade förra veckan. 149 spänn på H&M, nu hoppas vi bara att kvaliteten håller. Lillebror fick en likadan. Fast blå.

P.S Nej, det är ingen snigel som ligger på golvet. Ej heller en lakritslimpa. Det är vår kraschade hemtelefon som numera används som bebileksak.

4 kommentarer:

  1. Snygg! Huvtröjor måste vara skönaste plagget, jag bor i huvtröjor :)

    SvaraRadera
  2. En, kanske något underlig, fråga...men golvet är det klinker eller klickgolv??

    Är på jakt efter ett snyggt köksgolv som ska se ut ungefär sådär, därav den konstiga frågan! ;)

    SvaraRadera
  3. Alva tycker oxå A är jättecool i sin luvtröja med tiger undra om de finns i cerise ??
    Kram Alva /Sara

    SvaraRadera
  4. V: I agree! Me like huvtröjor. :)

    Madelene: Det är klinkers! Tyvärr vet jag inte var det är köpt eftersom det inte är vi som lagt det. Men jag tycker det är jättefint!

    S: <3 Hm. Vet faktiskt inte! Nisse vill säkert också ha cerise, det är en "vacker färg" säger han. Hehe. Han och Alvis kan matcha. :D

    SvaraRadera