Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 10 januari 2012

En främmande mans rumpa

Apropå ingenting, skrev ju precis att jag placerat mig i soffan. Slözappade lite och hamnade framför ett mycket....fascinerande program på TV:n. "Våra pinsamma kroppar" eller något sånt. Kanal fem såklart.

Det första jag ser (naturligtvis efter att jag precis stoppat in en chokladbit size XXL i munnen) är rakt in i...rumpan på en medelålders man. Som (enligt programledaren) har "hemorrojder stora som plommon".

Jo tack, jag såg det. Iiii!!! I'm in chock! Fixar inte att glo in i en främmande mans stjärt klockan halv nio på kvällen (spelar förresten ingen roll villken tid på dygnet det än är, hähä).

Kanske har mamma rätt ändå? Nog bäst att hålla sig till SVT.

2 kommentarer:

  1. Haha! Stackare. ;)

    Hoppas du har rätt! Jag tror proppen är på väg att lossna. :D KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha ha hemorojder!! Härlig syn:) inte bara jag som har det altså;)))
    Förresten jag har inte glömt bort dig har bara fullt upp med allt , ja du vet ringer asap !! Kraam SS

    SvaraRadera