Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 28 januari 2012

Ljuva tystnad

Lugnt och tyst här hemma. Igår försvann maken med barnen i flera timmar (försvann och försvann...menar alltså inte att de försvann spårlöst; jag visste ju var de höll hus, hoho) och idag är det bara jag och L hemma. Hon grejar med sina leksaker och har hittills försökt äta upp 1) en trecentimeters träflisa, 2) ett oidentifierat frö samt 3) en liten sten.

1 kommentar:

  1. Va skönt med tystnad... En sällsynt upplevelse numera ;-)
    Kram!
    /Linn

    SvaraRadera