Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 2 januari 2012

Nyårsmix



På väg till nyårsfirande. Anonym och Hemlig bild som bara visar en av Bebins 746 mössor. Älskar mössor. Mina barn har massor med mössor.



Bilderna kommer inte direkt i kronologisk ordning; men här är iallafall lite raketer. Vi gick ut och sköt vid tiotiden tror jag. Det satt rätt långt inne eftersom man kände sig ungefär som ett stort, rullande klot efter all god mat. Lillebror blev jätterädd för smällarna, stackars liten. Bebin sov som en stock och Storebror tyckte alltihop var supercoolt.




Däckad. Hon orkade länge men inte ända till tolv.



På väg till skogs. Härligt vinterväder på nyårsafton. Soligt och alldeles krispigt. Idag har det krispiga regnat bort, the snöblask has returned. Jag bryr mig inte sådär jättemycket eftersom jag avskyr snö och kyla, men trist för alla barn. :(




Barnen upptäckte givetvis en pytteliten isfläck. Där placerade de sig sedan och hamrade sönder varenda ispartikel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar