Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 7 januari 2012

Lycklig!

Härlig lördag so far. Älskar att inte ha saker planerat - jag är inte en person som uppskattar att flänga runt. Långpromenad i vintervädret igår, barnen cyklade, klappade ponnyhästar och krossade is. Idag har både A och N lekt med kompisar, vi skall äta god mat och...tja, ingenting i världen är mer värt än tid med familjen.

Känner mig genuint lycklig i denna stund. Trivs i vårt hus, är så glad att jag har så många fina vänner, känner mig nöjd med dagen som varit. Bästa må-bra-receptet för just vår familj är att njuta av dagen. Fånga ögonblicket.

Förlåt allt slisk, nu är det slut med det. Måste torka liten barnstjärt. Bajs all over.

4 kommentarer:

  1. Härligt att du verkar så lycklig och uppåt kära vän! <3

    SvaraRadera
  2. Bra inställning där! Det är underbart att bara vara <3

    SvaraRadera
  3. Härligt! Tid tillsammans är värt så otroligt mycket. Börjar märka det mer och mer ju mer helg man tvingas jobba...

    SvaraRadera
  4. Blir glad i hjärtat av dina ord vännen!! <3
    Kramar från Linn

    SvaraRadera