Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 14 januari 2012

Jelly Beans pour moi



Dessa små rör finns i välsorterade mataffärer. Ett - i mitt tycke - minimalt rör med snask kostar typ 25 spänn. I löv them!! Önskar bara att jag visste var de finns att få tag på i större förpackningar. Moa haaa. Om någon bloggläsare händelsevis tänker åka till USA eller så får ni gärna köpa med. För jag antar att de finns där? Jag ÄLSKAR Jelly Beans. Så himla goda och i alla smaker. Koksnöt, vattenmelon, chili, granatäpple, kaffe...mmmmmmmmmmmmmm.

1 kommentar:

  1. Kolla The English Shops hemsida=)

    http://www.englishshop.se

    SvaraRadera