Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 18 januari 2012

Pepparkaksmannen is in da house


Jag hoppas att jag inte gör någon avundsjuk eller ledsen genom att publicera detta inlägg. Jag förstår att det inte är så många av er som haft turen att hitta en sån här goding i sängen en onsdagkväll. Se bara på hans muskulösa armar, hans snygga ansikte och det inbjudande lilla leendet. Vilken karl! Upptäckte honom nedbäddad i sängen nu i afton. Kan även meddela att (flämt!) han krypit ned helt avklädd under täcket. Helt naken, förutom lite glasyr då.


P.S Det kan också vara så att det är Nils som ordentligt bäddat ned sin lille pepparkaksgubbe i sängen. Kändes nästan lite läskigt att hitta gubben sådär. Som en voodoodocka i miniatyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar