Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

fredag 6 januari 2012

Tack en lördagsmorgon!

Något som gjort mig väldigt glad på sista tiden är alla de mail jag fått av personer som vill fortsätta läsa min blogg. Många gånger handlar det om människor jag aldrig träffat.

Tänk att de tar sig tid att skriva till mig. Tack snälla ni för era positiva och uppmuntrande ord! Det värmer en sliten trebarnsmorsas hjärta. :) Speciellt i dagar som dessa. Känner mig som en gammal tant, en tant med för mycket tankar och funderingar i skallen.

Idag hoppas jag att ni allihop får en trevlig lördag! Själv njuter jag av extra mycket ledighet med familjen (vi har lyxat till det på sistone och varit lediga läääänge).

Grabbarna ser på Tom&Jerry, Bebin sitter på en filt och tittar koncentrerat på en boll och maken sover. Han ligger helt orörlig och ser faktiskt lite läskig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar