Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 24 januari 2012

Glasögon

Onsdag. Kaffe. Har inte så mycket att blogga om för tillfället. Kan bero på att jag knappt ser tangenterna.

Note To Self: Skaffa nya linser. Samt glasögon. Måste - skaffa - glasögon.

2 kommentarer:

  1. Säger skål, sitter med mitt kaffe jag med. Toddlers and Tiaras går på TLC. Där går också ett annat roligt program som heter Kupongjägarna. Människor som spenderar timmar med att planera och genomföra sin mathandling och betala så lite som möjligt med hjälp av kuponger. Helt otroligt!!

    SvaraRadera
  2. Jag med. Har äntligen lyckats boka en tid hos optikern! Nu ska de tio år gamla glasögonen bytas ut... På tiden kan man nog säga ; )

    Eftersom jag inte fattar hur man får sitt namn där uppe skrivet jag det här. Från Linn ; )
    Kram vännen!

    SvaraRadera