Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 21 januari 2012

Noll nät

Vi har bytt bredbandsleverantör. Detta har lett till att vi nu saknar nät. Något säger mig att bytet inte var helt genomtänkt.

Over and out, från mobilen.

1 kommentar:

  1. Men fy vad trist att vara utan nät. :/

    Ja, nu idag har jag gjort så att hon fått käka tills hon verkar nöjd och då har hon ammat typ 15-20 minuter på varje bröst.

    Önskar jag kunde sitta och amma, det känns lättare på nåt vis. Men jag orkar ju inte sitta! Det är för obekvämt. Tack för pepp och tips. KRAM

    SvaraRadera