Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 22 januari 2012

Kalas och annat jox

Aktiv helg. Femårskalas för Arvid, lånade barnens förskola. Hade aldrig gått att hysa in typ femton aktiva förskolekompisar här hemma. Vi har varken tillräckligt med stolar, safttillbringare eller tallrikar för ett sånt gäng. A är supernöjd och rusade omkring i ett slags kombinerat glädje/sockerrus hela kvällen igår.

Idag har vi hängt med familjen L och resten av helgen orkar jag inte redogöra för. Fullt ös som vanligt. Har fortfarande inget nät och ingen hemtelefon. Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar