Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 2 januari 2012

Publiceringsfel?! Blogspot igen...

Alltså...påbörjade en liten årssammanfattning på nyårsafton men hann inte färdigt. Publicerade igår och inlägget hamnar inte först (alltså överst...) utan längre ned. På den 31:a.

Blir lite fel. Då syns det ju inte.

Jag kan heller inte klistra/klippa/kopiera in text etc. Ctrl+c?! Blir vansinnig.

Någon som vet hur jag skall göra..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar