Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 13 december 2011

Antibiotika

Besökte som sagt VC igår och Bebin fick diagnosen öroninflammation. Inte kul. Detta är allra första gången någon av våra barn får en antibiotikakur....ni förstår att vi varit förskonade!

Vet inte om det är medicinens eller näsdropparnas förtjänst, men inatt har Liten sovit heeela natten utan ett ljud. Hon sover fortfarande! Sliten antar jag. Gav mat vid midnatt och bar över henne till vår säng vid sju. Annars inte ett knyst.

Lyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar