Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 28 december 2011

Julfirande nr 2 och TV-spel


Vi har fortfarande en liten julafton kvar att fira; med makens familj. Hoppas nu vi slipper bli sjuka. Barnen har noterat den lilla pakethögen men imponerande nog inte tjajat om mer grejor. Storebror fyller fem nu i veckan så december/januari är kostsamma månader för vår familj. Precis som för alla andra antar jag.

Storebror kommer få ett NintendoDS. Efter att ha diskuterat med vänner har vi kommit fram till att det inte alls är ovanligt att kids får TV-spel när de bara är runt fem år. Vår lille kille kommer bli alldeles till sig av lycka. Nu gäller bara att hitta en affär som har de där små manickerna till ett okey pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar