Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 22 december 2011

Dumma dumma blogspot

Alltså, ni som kan med Stupid Blogspot....hur skriver man ett helt vanligt inlägg med bilder som placeras ovanpå varandra? Alltså ett helt vanligt inlägg fast med fler än EN bild?

Jag avskyr Blogspot! Har dock hamnat här och nu känns det som om jag inte kan byta adress IGEN. Detta är ju tredje bloggen på...snart fem år.

Äh. Tips tack. Hälsar den Okunnige

3 kommentarer:

  1. BLOGG.SE Kerstin! :D

    /Julia J

    SvaraRadera
  2. Fattar inte hur du menar, mer än att man ibland måste lägga in en bild i taget. Sedan kan man ju modellera runt den i inlägget där man vill ha den :) Puss. Ja, julpuss såklart!!!

    SvaraRadera
  3. Julia: I know... :-o
    Maria: Äh, jag fattade ju till slut men tack ändå vännen. Fan vad kass jag är. ;)

    SvaraRadera