Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 27 december 2011

Den lilla vita




Maken och hans polare Tomten tyckte visst att jag varit snäll i år (vilket i och för sig är en lögn av grövsta slaget). Är numera stolt ägare till en alldeles kritvit Ipad...I'm so pleased. :)


Jag fortsätter bete mig snällt genom att låta maken installera alla knepiga program och tillbehör. Sedan tar jag över, det vill säga surfar och spelar Wordfeud. Är hopplös vad gäller teknik. Och eftersom jag inte vill låta min vrede gå ut över denna nätta lilla platta är det bäst att överlåta krångligheterna på någon annan.

Nu har jag en stillsam fundering...går det att lägga in bilder på bloggen från "plattan", eller måste jag sitta vid datorn då?


Hälsningar Okunnig

5 kommentarer:

  1. Kul med en vit padda.
    Tror nog att du ska kunna lägga in bilder från den, jag lägger i alla fall in från ajfånen. Men det kanske är för att jag har en app för det...

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Om du har en iPhone så kan man ju fixa det där via iCloud ��, annars vet jag inte. Men det går ju att fota med paddan oxå! Hälsningar från den extremt högintelligenta vad gäller allt tekniskt ��!

    SvaraRadera
  3. Iiiiii, vad fräsig! Jag är nästan övertygad om att jag också behöver en sån. Recensioner mottages tacksamt!

    SvaraRadera
  4. Linda: Ja, den är fin. Hehe. I'm so pleased. :)Gillar teknikprylar men de skall fungera från början hähä.

    Jenny: Hm...får testa. Är värdelös på sånt här tyvärr - blogg.se var lättare! Men tack för tips!

    Sara: Jag tror absolut du behöver en sån här! :) Den är blank och fin, hihi. Vilken fiiin klocka din man gav dig, också väldigt blank. Love Guess!!

    SvaraRadera
  5. bloggpress heter appen du ska ha nu när du huserar här på blogspot.
    då kan du grejja allt från appen och ipaden. och kort kan du väl både ta med ipaden och lägga in från din iphone, du kan ju blogga från iphonen med..

    för visst saffa du väl en sån trots att du vågade vägra länge?

    jag kan wordpress o blogspot, fråga mig om du undrar nått! o tack, de känns fantastiskt med jobb.

    SvaraRadera