Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 21 december 2011

Off

Gah. Känner mig helt plötsligt supernegativ. Någon julstämning vill inte infinna sig alls. Önskar det låg fem flygbiljetter i byrålådan och väntade. Skulle kännas trevligt att fira jul "in a galaxy far, far away".

Hoppas dessa känslor försvinner, för gud vad trist det är att känna sig som jordens tråkpelle.

1 kommentar:

  1. Samma här! Hade massa julkänsla i början på december men nu är den som bortblåst...Dessutom ska jag jobba hela julhelgen vilken inte på något vis bidrar till det bättre.
    God Jul på er i vart fall :)

    SvaraRadera