Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 28 december 2011

Vaken

Numera måste vi ställa klockan när vi har en tid att passa. Märkligt men sant. Och lyxigt. Bebin har sovit hela natten till klockan sju. Lite välling på det och därefter sömn igen. Hon sover fortfarande!

Vi mår bra här hemma thanks God. Vet inte vad som spökade häromdagen. Eftersom jag är en urbota pessimist börjar jag genast fundera i banorna Allvarliga och Obotliga Sjukdomar.

P.S Tack vännen C för tips angående NintendoDS!!
P.S2 Tack Helene för tips ang Blogspot. Jag skall försöka lära mig. Annars måste jag nog byta adress igen. Jag och Blogspot kommer inte så värst bra överens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar