Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 15 december 2011

Pepparkaksbygge

Vi har gjort pepparkakshus. Köpte två sådana där färdiga byggsatser. Barnen gjorde ett och jag det andra. Mitt blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag måste gjort nåt fel. Storebror och Lillebrors hus ser ut som en enda gigantisk Non-Stop. Värsta snaskhuset. Fast jag tror de blev nöjda.

Bildbevis kommer när ork finnes. Förstår mig fortfarande inte på Blogspot.

1 kommentar:

  1. Iiiii! Kul att du fortsätter skriva (och läsa med för den delen). Tänker givetvis inte avslöja dig! Hoppas allt är bra och att ni tar det lugnt i julstressen :)
    Kram

    SvaraRadera