Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 3 december 2011

Lördagsfunderingar

Trots en urförkyld bebis och snuvig familj överlag känns det som en fin dag. Har fått lite ordning på saker och ting, kanske går vi mot ljusare tider (?). Ta i trä (säger den evige pessimisten).

Ett par av barnens kompisar har fått vattenkoppor, och jag känner på mig att de kommer bli sjuka. Lagom till julfesten i Göteborg, lagom till luciafirande och lagom till jul. Vilken skit!!

1 kommentar:

  1. Vi fick också veta i går att det går vattenkoppor hos vår dagmamma. Så Nova får det säkert också lagom till julafton ;( Fast jag kan tycka det är bra att hon får det så är det överstökat sen.

    Kram
    Jenny

    SvaraRadera