Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 29 december 2011

I love my IPad!


...fast det verkar som om den tillhör alla andra i sällskapet.



Som sagt; alla andra.



Dock inte den här obehaglige lille mannen. Upptäckte honom tidigare idag när han stod och spanade på mig. Notera kommunikationsradion han har i handen. Mycket suspekt.

1 kommentar:

  1. Nej, det är nog som du säger. Känner dock att jag snart blir knäpp om jag inte får sova. Haha, och det säger jag efter TVÅ nätter utan sömn. Och min lille har inte ens kikat ut ännu. Jag kommer bli en skitbra morsa. Det känner jag på mig. Tålmodig och så. ;)

    SvaraRadera