Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 27 december 2011

Kräk?

Hej och hå vilken knepig natt. Drabbades av akut illamående och har legat vaken till halv tre tror jag. Ber en stillsam liten bön och hoppas att det inte rör sig om vinterkräksjukan...vi är (ta i trä) väldigt förskonade från sjukdomar här i familjen och vill helst fortsätta vara det. Förskonad alltså.

Mår okey nu men är trött och sliten. Bäst att hålla mig på mattan idag, fick ställa in en fikadejt med en jättefin (och supergravid!) vän vilket gör mig ledsen. Men man vill liksom inte va hon där som smittar Den Havande med kräkbaciller som sedan sätter igång en förtidig förlossning. Typ.

:(

1 kommentar:

  1. En annan gång baby! Huvudsaken är att du mår bättre nu. <3

    SvaraRadera