Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 6 december 2011

Lån av tång

Angående locktångsfrågan är jag oerhört tacksam för era svar! <3 Fick ett sent sms av en granne igår och nu skall jag få låna en tång. Jej! Tack så hemskt, hemskt mycket!! Eventuellt får jag den redan idag vilket innebär att jag kan öva. Vilket kan behövas. Vill ju inte att maken skall behöva skämmas på lördag.

Nu väntar en lång dag. Matlagning och städning på dagis står på schemat och jag orkar inte. Men måste såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar