Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 12 december 2011

Kalashelg

Häpp! Uuuu vilken dålig bloggning. Ville mest meddela att vi lever! Det blidde en rolig men intensiv helg, och mellan lördag och söndag var jag och maken BARNFRIA.

Tadaaa! Trumpeter och fanfarer!

Trots allmän stress, en borttappad klänning (...), allmän aggression gentemot plattänger samt storm i Göteborg fick vi en riktigt rolig kväll. Jag höll ut till halv ett (mesigt, jag vet), maken körde dock all in och kom hem vid fyra eller så. Vaknade vid elvatiden och åt sen hotellfrukost. Fantastiskt att få komma ut och äta trerätters middag (oxfile...mmm), klä sig fint och bara vara vuxen. Mycket välbehövligt i sanning. Idag är vi fortfarande lite slitna samt oroliga för liten bebis som är dålig. Hoppas på bot och bättring men blir förmodligen vårdcentralen lite senare idag.

Trevlig måndag käraste läsare.

1 kommentar:

  1. Funderade på att skicka dig ett meddelande i lördags då vi också var ute i GBG, men glömde faktiskt av det. Härligt att ni hade det bra!

    Hoppas det inte är något allvarligt med bebis. <3

    kram

    SvaraRadera