Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 19 december 2011

Mysmåndag

Befarade att denna måndag skulle bli vansinnigt seg, men så blev icke fallet. Fick hit kompisar under eftermiddagen, kompisar som både bjöd på givande diskussioner ( läs:roligt skvaller ), medhavd middagsmat samt glögg. LYX! Känner mig alldeles varm i hjärtat.

Nu väntar strax sängen och lite Wordfeud...jag är nog den enda som inte tittar på "Den som dräper", men fy 17 för att sitta ensam och glo på sånt där. Nä, hellre då lite oskyldigt alfabet. :)

1 kommentar:

  1. Tack själv, var inte oartig igår kväll, men min chatt ville inte fungera och jag orkade inte gå ur sängen för att svara. Ang övrigt var reaktionen noll. NOLL!

    SvaraRadera