Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 26 december 2011

God Fortsättning!

God Fortsättning alla bloggläsare!

Ni är ett tappert litet antal som läser bloggar även under den stressigaste helgen på året. :)

Vi har firat en riktigt bra jul med alla obligatoriska tillbehör: berg av paket, god julmat och framförallt nära och kära. Som vanligt blev det för mycket presenter, men å andra sidan är det väl så det skall vara?! Kan dock inte låta bli att sända en tanke till alla dem (framförallt barnen) som inte får någon jul alls. Lätt att glömma bort i allt överflöd.

Med dessa positiva och uppmuntrande ord önskar jag er som sagt en fortsatt god jul. Själv njuter jag av att hela familjen är långledig tillsammans. Värt mer än alla julklappar i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar