Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 12 december 2011

Stolt!

Som grädde på moset vill jag även meddela att jag numera är en stolt GUDMOR. Åt käraste A:s lilla flicka.

Jag och maken var på dop i fredagseftermiddag och är så stolta. Vårt lilla fadderbarn är några månader yngre än vår egen bebis och sååå fin. Vi är som sagt så stolta och kommer ta vårt uppdrag på största allvar. Vi försökte förklara stundens allvar för killarna, men de var inte så värst intresserade och ville mest diskutera dopfikat som de tyckte var hejdundrans gottigt.

<3

1 kommentar: